23/3/12

TERCER VISITA ELS PARVULS


Hem llegit aquest conte als nens de P3, P4 i P5.

La talpeta que volia saber qui li havia fet allò en el cap 
de Werner Holzwarth i Wolf Erlbruch


Aquesta tarda hem explicat  als nens  de P3, P4 i P5 un conte que es diu La talpeta que volia saber qui li havia fet allò al cap. Aquest conte és molt bonic i va una mica de caques . 
El conte era d’una talpeta  que al cap li havien fet una caca . Va preguntar a molts animals: vaques, coloms i llebres i unes mosques li van dir que era el gos que li havia fet.  I ella li va fer una caca al cap del gos.


Maria 



Hi havia una vegada una talpeta que havia sortit de la casa i va preguntar al colom:
-Has sigut tu qui m’ha fet això al cap?
-Jo no,  perquè jo ho faig així.
-Porc, has sigut tu qui m’ha fet això al cap?
-Jo no,  perquè jo ho faig així.
Al final les mosques van dir:
-Doncs clar, ha sigut un gos Sant Pere, el gos carnisser.

Andrea Celeste




Aquest conte tracta d’una talpeta que volia saber qui li havia fet allò al cap.
Va preguntar això: “Has sigut tu qui m’ha fet això al cap?”als animal següents: al colom, al cavall, a la cabra, etc.
Al final dues mosques li van dir que qui havia fet allò al cap havia sigut un gos. Aquell gos li havia fet una cagaradeta al cap.

Bernat  





1 comentari:

Anònim ha dit...

@ Areeba
M´ha agradat molt el teu escrit

Ona